<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11640919\x26blogName\x3dPeeDrieStam+Weblogboek\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://peedriestam.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dnl_NL\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://peedriestam.blogspot.com/\x26vt\x3d5238170562040190509', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

zaterdag 8 april 2006

De nieuwe emPeeDrie pc - layout

Vandaag was ik als aller eerst op de blokhut, dit omdat het regende en ik op normale tijd vertrok, waardoor ik ds heel snel ben gaan fietsen en kleddernat op de blokhut aankwam.

wat we vandaag gedaan hebben (buiten plannen en bankhangen) is een geweldig nieuw toestenbord-uitklap-plankje voor onze P3 pc (waarbij P3 staat voor onze groep en dus niet de verwachting moet worden geschept dat we een Pentium III in onze PC hebben zitten)

de eerst layout was dit:

heel leuk en aardig, alleen kon de kast niet meer dicht, na lang wikken en wegen bleek dit:

de perfecte opstelling te zijn ( let ook op het feit dat de cdrom en floppy een kwartslag zijn gedraaid)
Verder heeft Tim de stereo gereorganiseerd, helaas duurt het wel nog steeds 10 minuten voor er geluid uit komt als je hem aanzet.
En er is nog tennis gespeeld.

Daarna zijn we nog maar een keer naar de Palookas geweest, hoewel ik eerst zat te twijfelen ben ik blij dat ik me heb laten overhalen, geweldige band.

2 Comments:

At 8 apr 2006, 11:44:00, Blogger Maarten said...

De cd doet het in ieder geval niet in mijn Laptop, die cd die is opgevangen door Peter.
Heel m'n CD-rom drive op hol.
Misschien heb ik meer gelukt in een normale cd-speler, maar ik geef me weinig kans.

(anders is er altijd nog peedriestam@gmail.com)

 
At 12 apr 2006, 01:51:00, Blogger Perke said...

Ja daar staat hij ondertussen als het goed is op... al doetie nog moeilij met verzenden... Ja kan aar toch mailtjes heen sturen van max 20mb???

 

Een reactie posten

<< Home